vineri, 28 martie 2008

Imi vreau visele si iubirea inapoi....

Nu am chef de nimic.Simt cum lumea mea se destrama.Simt ca iubirea va disparea pentru totdeauna din viata mea .Simt ca nu o sa mai pot iubi pe nimeni niciodata.Tot ce vreau acum e sa plec.Unde?Nu stiu!As pleca oriunde fara sa ma gandesc daca e bine sau nu ... fara sa ma uit in urma.Tot ce vreau e sa fiu singura departe de tot chiar si de locul in care m-am nascut de prietenii mei, de familia mea.Am nevoie de cateva clipe de singuratate, am nevoie de liniste.Trebuie sa-mi pun ordine in ganduri caci nu mai stiu ce simt, nu mai stiu ce vreau. Sa plec sa fiu departe de tot.Imi vreau sperantele inapoi ... imi vreau visele si iubirea.Vreau sa plec sa fiu departe de toate aceste minciuni ce mi-au spulberat inima ... departe de toti cei la care am tinut si care m-au dezamagit.Da!Vreau sa fug.Poate ca sunt o lasa.Dar sunt satula , mi-e scarba de atatea tradari, de atatea minciuni.Uite cum intr-o clipa se poate risipi totul ...cum cu o vorba cineva poate destrama tot ceea ce ai construit. Oare nu v-ati saturat sa ma mintiti ? Imi ascundeti adevarul pentru ca cica doare si e mai sa nu stii nimic.Cat va inselati crezand asta ... pe mine tot ce ma doare e minciuna nu adevarul.Toata lumea se ascunde in spatele unei masti ... in spatele unui zambet ... in spatele unei lacrimi.Cum poti spune ca tii la cineva cand de fapt nu simti nimic?Cum anumite persoane se pot preface atat de bine, cum poti simula anumite sentimente, cum poti simula iubirea ....??? Cum poti intra in viata unei persoane sa ii dai sperante si apoi sa pleci?De ce trebuie sa ma insel mereu in privinta oamenilor, de ce nu imi dau seama de la inceput cum sunt ei cu adevarat, de ce toti cei la care tin ma dezamagesc? De ce vin momente in care nimeni nu iti mai e aproape, de ce vin clipe in viata noastra in care cei pe care ii iubim se indeparteza.Daca ar stii toata lumea cat de mult conteaza anumite sentimente ... cat conteaza niste promisiuni.Daca am intelege cat conteza anumite persoane ... totul ar fi altfel.Sunt atatea lucruri pe care nu le intelegem. Am invatat ca toate lucrurile care incep frumos se termina urat.Am invatat ca minciuna acopera tot ce ma inconjoara.De ce nimeni nu stie sa iubeasca cu adevarat?Oare pentru ca nu mai exista dragoste ...? Stii ca e ciudat caci incep sa cred ca nu exista iubire traiesc intr-o lume inconjurata de minciuni ... de tradari ... de rautate�... unde toti lupta pentru suprematie ... pentru bani.Si fericiti nu suntem nici unii caci fericirea se implineste prin iubire, prin incredere si adevar.Dragostea ne-ar putea salva sufletele.Dar nimeni nu mai crede ... nimeni nu mai spera.Unde s-au pierdut toate??? Totul sta sub semnul indiferentei si tot ce ma intreb acum e daca merita sa iubesti.Si ... incep sa ma indoiesc din nou si simt ca dragostea e o iluzie, e un vis de neatins.

Niciun comentariu: