sâmbătă, 1 martie 2008

dorinte...in prag de primavara...

Suflatul in lumanari de ziua ta, o stea cazatoare, o geana cazuta pe obraz, un cuvant pe care-l rostesc doi oameni in acelasi timp - toate acestea sunt doar cateva dintre imprejurarile in care iti poti pune dorinte. Daca mi-as putea pune o singura dorinta, nu stiu cum as folosi-o.
Poate ca ar trebui sa ma gandesc la lucruri mai importante. Cand vine vorba de oameni, in general, mi-ar face foarte mare placere daca chiar ar face lucrurile pe care zic ca le vor face. Si de la instalatori pana la politicieni, nici macar unul nu se tine de cuvant. Mi-as dori ca atunci cand acesti oameni vor ajunge la Portile Raiului, Sfantul Petre sa le spuna ca "ii va contacta el".:))
Poate ca ceea ce-mi doresc este ca timpul sa nu mai treaca atat de repede - sa treaca la fel de incet cum imi creste mie parul. Am intotdeauna cu 5 cm mai putin decat mi-ar trebui pentru ca tunsoarea mea sa fie chic - asta inseamna cam 10 luni de geluri, agrafe si etape stanjenitoare care ma fac sa ma tund din nou.
De fapt, ce mi-as dori este sa fie noapte tot anul. Sunt mult mai productiva cand e intuneric afara. De asta, nu sunt deloc o persoana matinala.
Poate ca ceea ce-mi doresc cu adevarat sunt opt ore de somn pe noapte. Desigur, daca as vrea opt ore de somn pe noapte, ar trebui sa-mi verific din cand in cand ceasul si sa ma duc la culcare. Cred ca ce-mi doresc de fapt este sa ma trezesc dimineata ca si cum as fi dormit opt ore.

Ce-mi mai doresc???.....multa liniste si multa iubire....oare unde gasesc pestisorul auriu?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sti ce cred eu? .... Eu cred ca defapt avem cam tot ce ne trebuie sa ne consideram fericiti, dar normal, nu prea ne dam seama de asta. Motive de nemultumire gasim mereu si oriunde. De exemplu, te gandesti acum ... '' ce bine era in copilarie'' , dar daca stai sa te gandesti atunci era-i departe de a fi multumit.
In ceea ce priveste titlul, parca primavara totul este mai frumos si incepi sa iti faci planuri cum iti petreci concediul anul asta, sau alte idei despre cum sa te relaxezi si sa te simti mai bine.