luni, 2 iunie 2008

amintiri..triste amintiri...

A inceput frumos…cu o noua speranta si putere de a trece peste tot cu ideea ca va fi ceva frumos..….Dar pana la urma ne-am dat seama ca nu ne potrivim…sau am stiut asta de la inceput si eu nu am vrut sa accept si am crezut in imposibilul de a face ceva ce nu are drum comun sa mearga pe aceeasi ruta???Acum e prea tardiv sa ma mai intreb..Acum dor prea multe ca sa-mi mai pun intrebari…
As vrea sa ma intorc inapoi in realitatea mea si sa te gasesc cu acelasi zambet innocent si cu aceleasi brate in care ma pierdeam si ma simteam protejata de oricerau al lumii..dar pe cine mint acuma???Asta e realitatea in care traiesc si nimeni si se pare ca nimic nu poate sa mai aduca nimic acum inapoi…sa regret timpul pierdut??Niciodata!!!!!!Sa regret ca mi-e tare dor de tine si ca ma doare fiecare pas facut fara tine???NU AS PUTEA…nu as putea pt ca as regreta o parte din viata mea..SI nu am cum sa-mi regret viata…
De ce nu lupt???E singura intrebare care ma macina si imi frange simturile....sunt la rascruce de drumuri si nu stiu ce sa fac??M-ai facut sa cred in tine ca in miracole…M-ai facut sa cred in puterea de a salva tot si a merge mai departe…m-ai facut sa cred in iluzii ce nu aveai niciodata de gand sa le faci…M-ai facut sa cred in vorbe goale..Si nu ma doare faptul ca nu faci nimic…poate ma asteptam..MA doare increderea ruinata ce am avut-o in tine…asta ma doare….si nu stii cat de greu e sa respiri printre lacrimi…Lumea rade in jurul tau si tu afisezi un zambet atat de prefacut incat si un copil ti-ar zice..”Du -te acasa ca nu ai ce face aici”
Mi-e dor de tine...!!!dar ce stii tu???Esti prea comod sa faci ceva….Daca as putea sa gandesc eu pt tine sau sa iti deschid eu mintea…ai fi fericit si poate ai stii ce sa faci,…Nu uita ca mi-e destul de greu sa gandesc pt mine…Gandeste-te cat de greu mi-e pt amandoi…
La bine si la rau voi fi langa tine….Voi fi persoana pe care o vei putea suna oricand si care mereu iti va zambi cand vei avea nevoie si iti va oferi o imbratisare….dar nu-mi cere ce nu pot…nu-mi cere sa lupt singura….

5 comentarii:

Anonim spunea...

viatza..o mare enigma.la fel ca shi iubire..:-<
f frumos shi trist in acelashi timp

Anonim spunea...

Superb...trist...dar adevarat...culmea e ca am gasit aceste cuvinte exact in momentul in care eu trec prin ce este scris acolo...restu isi imagineaza fiekre ...

Anonim spunea...

frumos...trist...dar adevarat

Roxy_fluturas spunea...

frumoasa poveste dar inacelsi timp si una trista...

Roxy_fluturas spunea...

viata te pune mult la incercare, uneori nici nuti dai seama ce e cu tine ...dar trebuie sa trecem peste toate cu bine, ca in final sa ne putem aminti peste cate am trecut si inca mai suntem inpreuna........