duminică, 1 iunie 2008

unui prieten " special"...cu multa dragoste


Cand te-am cunoscut am simtit o asa mare bucurie.....mai tarziu am simtit o asa mare dragoste....Acum?....Acum este normal sa fiu trista sa termin un capitol asa frumos din viata mea.Sa merg mai departe e destul de greu sa fac fara tristete si fara durere.Dar chiar daca durerea mea este mare sunt convinsa ca norii or sa dispara si soarele va straluci din nou in viata mea.
Am invatat sa-mi para rau din ce am gresit , din neatentie , din ambitie...
Imi pare rau ca nu te-am ascultat....dar nu-mi cere sa-mi para rau de sentimente si de ceea ce simt pentru tine..Tin mult la tine...poate ca te iubesc...nu stiu exact....tocmai de aceea ma conformez dorintelor tale.Vreau sa raman o amintire frumoasa in mintea ta....sa-ti aduci aminte cu drag de mine.

Un comentariu:

laurik spunea...

de ce e atat de cruda dragostea??de ce majoritatea fetelor de pe pamantul asta sufera din cauza unor fiinte p numa"BAIETI" kre practic ishi bat joc de tine si se intampla k relatie sa fie succesul unui pariu(cazul meu) .....:-<
intotdeauna imi pund intrebarea DE CE?? si nimeni ,dar absolut nimeni nu ma ajuta sa gasesc raspunsul...nici Boss-ul de sus nu ma ajuta....
asa ne-a fost scris...asa urmam....