luni, 16 iunie 2008

durere in suflet..

Te urasc pentru ca destinul a lucrat pentru a se ne intalni intr-un moment de neliniste din viata mea ….. te urasc pentru ca m-ai cucerit cu blandetea, cu calmitatea si linistea care o transmiteai in jur, te urasc pentru ca ai stiut sa ma faci sa-mi orientez gandurile catre ce e interzis si m-ai facut sa-mi doresc mai mult de atat.Te urasc pentru ca m-ai facut sa vibrez in prezenta ta si ai stiut sa ma farmeci cu privirea si zambetul tau, te urasc pentru toate gandurile si asteptarile in neliste, te urasc pentru fiecare tresarire la auzul telefonului si pentru fiecare mesaj nou, te urasc pentru fluturasii din stomac cand iti auzeam vocea.
Te urasc pentru ca nu mi-am dorit nimic altceva decat sa te simt, sa-ti simt respiratia tremurand si sufletul aproape, te urasc pentru toate acele sentimente care mi-au inundat sufletul si apoi mi l-au distrus, te urasc ca ai stiut sa fii un domn si sa ma tratezi ca o femeie adevarata.Te urasc pentru clipa de despartire si durerea ce a urmat , te urasc pentru ca nu-mi doresc nimic altceva decat sa stiu ca esti acolo si te gandesti la mine, te urasc pentru ca nu stiu daca destinul ne va mai aduce vreodata impreuna, te urasc pentru ca nu stiu ce simti, pentru ca nu stiu daca m-ai uitat sau daca am contat…… te urasc pentru sperantele desarte si pentru tacerea ta.Te urasc pentru toate lucrurile si locurile care aduc aminte de tine si pentru aceasta stare de goliciune care imi intuneca inima….
Te urasc pentru ca nu pot spune ce simt pentru tine, te urasc pentru ca nu vreau sa-ti cer mai mult decat o clipa de nebunie.

Niciun comentariu: